måndag 21 december 2009

Grind finale.

Sitter i skrivandets stund fast på Heathrow medan jag ser regnet falla ner på landningsbanan. Flyget från L.A. blev försenat vilket resulterade i att jag missade förbindelsen till Köpehamn och nu får tillbringa de närmsta sju timmarna här. Och det värsta är att Alabama Man hade rätt. Han förutspådde allt det här. Det trasiga underhållningssystemet, de skrikiga ungarna, den tomma känslan, allt! Han frågade till och med innan jag åkte om jag skulle välja kycklingen eller pastan (jag valde kycklingen).

Tanken var att nu skriva nått om de sista dagarna samt en summering av resan, men ju mer jag tänker på det, ju mindre vet jag vad jag ska säga. Därför låter jag bilderna tala för sig själva och låter var och en tolka dem på sitt sätt. Tyvärr blev det ingen bild på Gary Busey då han ej ville bli fotograferad.

Till nästa äventyr – over and out!








2 kommentarer:

PuttePedersen sa...

Tack som fan för att du tagit dej tid till att skriva och lägga upp foton Masse. Har följt er resa in i minsta detalj... nja... men noggrant i alla fall.... Hoppas allt är bra och att vi kan ta en home coming- öl snart!!! Hadegött

Anonym sa...

claimed most people pay the mortgages when they're due and with out fees and penalties
A leading consumer debt charitable should expect the quantity of men and women making use of individuals for assistance through cash advance money owed so that you can dual this specific. credit debt charitable affirms all around have used typically the temporarily, huge appeal borrowing products this coming year. Any nonprofit tells a couple of years gone numerous clientele with them appeared to be insignificant.
szybkapozyczka24.info.pl
pożyczki prywatne w rodzinie
kredyt przez internet lucas
chwilówki kraków
nasza strona domowa www

http://pozyczki-prwatne.com.pl
http://pozyczki-prwatne.com.pl
http://kredytybezbik24.net.pl