lördag 28 november 2009

I Can Has Cheezburger?


Middag på Yankee Doodles igår. Började ana oråd när Björn och Jonte insisterade på att beställa åt mig. När servitrisen sen kommer in ackompanjerad av visslingar och applåder från alla i restaurangen bär hon på denna 1000 grams best. Hon verkar smått skräckslagen när hon inser att jag ska förtära den själv och så även jag. Efter några tappra försök att åtminstone klara halva inser jag mitt nederlag. The Monster Burger VS. Niblet 1 - 0.


Före: Utmanaren i jämförelse med en tumme.


Efter: Nederlaget är ett faktum.


En slagen Niblet med en tröst-appletini och en nöjd Björn.

4 kommentarer:

Olle sa...

Det är bara mat...inget att deppa över.

Tomas sa...

Fantastiskt! Din blogg - min ljuspunkt i höstmörkret!

AnnaHawk sa...

Hahaha! Fick du kött-svettningar av burgaren sen??

Niblet sa...

Ja, och kände mig helt utslagen efteråt. Tog med mig resten i en doggie-bag och hade det till frukost och lunch dan efter, haha.